Oto subiektywny blog i videoblog literacki! Kto czyta, żyje podwójnie, więc dlaczego nie korzystać z tej szansy? Zapraszam na wspólną podróż do świata literatury! :)

piątek, 18 września 2015

Słowem wstępu, czyli zaczynamy działać :)



Hej, świetnie że tu jesteś! Skoro trafiłeś na mojego bloga, pewnie tak jak ja kochasz książki albo szukasz ciekawej lektury na nudny wieczór. Mam nadzieję, że spodoba Ci się tu, i że zostaniesz na dłużej ;). Chcę połączyć dwie moje pasje i stworzyć miejsce, którego w Internecie jeszcze nie ma. Znajdziesz tu subiektywne recenzje rozmaitych książek – starszych i nowszych, mniej lub bardziej znanych, tych z kanonu literatury i tych, którą są po prostu przyjemną, rozrywkową lekturą. Wszystko okraszone porcją fotografii powstałych w wyniku inspiracji światem książek. Każdy znajdzie tu coś dla siebie – Ty na pewno też! Mam nadzieję, że ten blog stanie się miejscem do wymiany doświadczeń i opinii na temat książek, bo magia literatury tkwi między innymi w tym, że możemy się nią dzielić z innymi! :)


Mój blog uzupełnia vlog na kanale YouTube – mam nadzieję że taka forma „mówiona” będzie świetnym sposobem komunikacji z Wami, Czytelnikami. Nie zawsze to, co zobaczycie na vlogu, pojawi się tutaj i odwrotnie, warto więc śledzić oba miejsca. Poza tym zapraszam na Facebooka, Instagrama i na mój profil na Lubimy czytać, wszędzie tam będzie można śledzić, co się u mnie dzieje i jakie plany przewiduję dla bloga i vloga na najbliższy czas. Koniecznie zajrzyjcie – linki znajdziecie w zakładce „Kontakt”! :D Do usłyszenia w najbliższej recenzji już jutro – będzie ciekawie i trochę refleksyjnie… :) Trzymajcie się ciepło – Jerzy :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz