Oto subiektywny blog i videoblog literacki! Kto czyta, żyje podwójnie, więc dlaczego nie korzystać z tej szansy? Zapraszam na wspólną podróż do świata literatury! :)

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Bazgrołki: interludium - "Twoja niezwykła podróż" - praca konkursowa

Moi Drodzy :)
Jakiś czas temu Wydawnictwo Sine Qua Non zaproponowało mi udział w konkursie, polegającym na pokolorowaniu przynajmniej jednej strony z ich najnowszej kolorowanki „Twoja niezwykła podróż”. Jako że kolorowanki dla dorosłych bardzo lubię, ochoczo się zgodziłem -  otrzymałem przedpremierowy egzemplarz do wzięcia udziału w konkursie. 100 miejsc z całego świata na 100 obrazkach do pokolorowania! Czyż to nie brzmi dobrze? :)
Ponieważ dziś mija termin oddania pracy, prezentuję Wam mój skończony obrazek. Zauważyłem, że ktoś na obrazku z „Wodospadem Iguazú” ktoś zapomniał o… wodospadzie :D. Postanowiłem to naprawić.


Pewnie kiedyś opowiem Wam o tej kolorowance w pełnoprawnym odcinku „Bazgrołków”, chciałbym jednak poczekać na pełną wersję kolorowanki, bo na razie mam egzemplarz przedpremierowy, a zdaje mi się, że on może mieć troszkę inny papier (sprawdzałem w księgarni i tak coś czuję), co jest baaardzo nie bez znaczenia (jak się okazuje)! Natomiast pełnoprawną wersję możecie już kupić na przykład TUTAJ. :)


Za możliwość wzięcia udziału w konkursie i egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non

Ściskam i do następnego razu – J. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz